سایت ساز رایگان افزایش رتبه الکسای قانونی
بستن تبلیغات [X]
تبلیغات تاثیر گذار

تبلیغات تاثیر گذار

چهارشنبه 19 دی 1397
12:21

ایجاد یک مسئله و ارائه راه حل آن

تبلیغات در این بخش به دو قسمت تقسیم می شود. بخش اول مطرح کردن مشکل توسط مشتری ست، مثلا مطرح کردن مشکلات مادران با فرزندان یا مشکلات خانم ها با فرزندان در مورد تغذیه، یا پاکیزگی آنها مانند شامپوها، و یا صابون ها. بخش دوم ارائه محصول مورد نظر به مشتری برای حل نیاز و مشکل اوست، این تبلیغات در انواع صنف ها با روش های خاص قابل استفاده است.

استفاده از هیجانات در تبلیغات

در روابط عمومی و به ویژه تبلیغات و بازاریابی، درکی که از رفتار مخاطب وجود دارد این است که مخاطب در آخرین لحظه تصمیم خود را برای خرید یک کالا یا خدمت با استفاده از احساس خود می گیرد. این بدان معناست که روابط عمومی و تبلیغات باید بر روی هوش هیجانی مخاطبان خود کار کنند.

این روش تبلیغاتی بیش ترین روشی ست که باعث ترویج محصول شده و موجب می شود که محصول در جایگاه بالایی قرار بگیرد. مساحت های بزرگی برای این کار قرار دهید مثلا یک شرکت برای ترویج محصولات دخانیات از یک تصویر استفاده کرده که ثابت می کند سیگار کشیدن نشانه مردانگی ست و یا عطرهای مخصوص، چگونه باعث جذب جنس مخالف می شود. این نوع از تبلیغات به عنوان موثرترین تبلیغات شناخته شده در جهان است. زیرا با تحریک غرایز انسان به ترویج محصولات تجاری خود می پردازند.

دستور مستقیم

این روش متکی بر ساده سازی در تصمیم گیری هاست. با استفاده از تصاویر و یا عبارت های معمولی می توانید مشتری مورد هدف را به انجام کاری وا دارید. در این قسمت از شخصیت های معروف برای استفاده از محصولات استفاده می کنند، این استراتژی در معرفی محصولات انتخابی توسط ستارگان برای چهره های عمومی استفاده می شود، مثلا در نمایشگاه هایی که محصول جدیدی ارائه می شود، و شرکت ها از شخصیت های مشهور برای حمایت از برند بین مردم از محصولات استفاده و حمایت می کنند.


[ بازدید : 46 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترفندهای تبلیغات است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت sharghblog.ir